Oktatói Klub – több mint oktatás

All Oktatói Klub – több mint oktatás

EELISA közösségek

A BME oktatói és hallgatói egyre aktívabban vesznek részt az EELISA közösségi tevékenységeiben. Milyen tevékenységeket végeznek ezek a közösségek és hogyan kapcsolódhatunk a tevékenységeikhez személyesen és online, itthon és külföldön, rövid és hosszú távon? A következő oktatói fórumon 3 rövid előadásban mutatjuk be a lehetőségeket: Tóvölgyi Sarolta – Kiss Sándor: EELISA közösségek – hogyan vehetünk […]

RÉSZLETEK
máj
09

Erasmus+ személyzeti mobilitással szerte a világon!

Beszámolók laborlátogatásról, oktatásról, kutatási tervek egyeztetéséről, amely során garantált az élmények és nemzetközi tapasztalatok gyűjtése. Rendkívül egyszerű és folyamatos pályázás! Ezen témákban is választ kaphatnak a Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatósága előadásában.

RÉSZLETEK
ápr
04

SEFI and Problem Based Learning

Problem Based Learning (PBL) is a student-centred pedagogy where the learning is driven by engagement with authentic problems, developing both the technical and professional skills that graduates require. Aalborg University is well-known for its PBL pedagogy, having been established in 1974 to operate in this mode. Professor Lindsay will present the Aalborg model, identify its […]

RÉSZLETEK
márc
07

Mentális egészségünk és jóllétünk elsősorban rajtunk múlik

A mentális egészségünk és jóllétünk elsősorban rajtunk múlik – az előadásból kiderül, mit tehetünk magunkért az öngondoskodás jegyében. Ezen témákban is választ kaphatnak Dr. Kun Ágota előadásában, aki munka és szervezet szakpszichológus, szervezeti tanácsadó, a pozitív szervezetpszichológia hazai képviselője. Időpont/ helyszín: 2025. március 7-én, (pénteken) 14.00-tól a BME oktatóival, támogató munkatársaival és az érdeklődő hallgatókkal […]

RÉSZLETEK
febr
06

Generációs különbségek

Miként kezelhetjük a generációs ellentéteket szülőként vagy oktatóként?
Hogyan dolgozzunk együtt a Z generáció tagjaival?
Miért érik el könnyeben a youtuberek és a tiktokerek a fiatalokat?

RÉSZLETEK